miercuri, 12 septembrie 2007

Statusuri cool, funny, haioase, noi

I wanted to kill the sexiest person alive, but suicide's a crime

NU SUNT MISOGIN!!! Sunt sigur ca femeile sunt egale.....intre ele.

canD eram mic credeAm ca faima si banii ma foR face fericit ..akum ca am crescut .. am reAlizat ca asa este;)

fetele imi bat in geam / nu aud am termopan

numar prostii de pe mess , daca te-am sarit da buzz

mai bine taci si doar pari prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala

invisible... only loosers can see me

Acest spatiu poate fi inchiriat cu o suma minima de 99 usd /luna

If you ever dream of beating me, you'd better wake up and apologise

Ia zi fa, iti iau o cola?

You say I'm a asshole like it's a bad thing

Prea Bun Ca Sa Fiu Light

Schimb sotie gospodina pe sotie curva, o zi da una ba.

Plimb nasoale prin oras, scot in cluburi, la bairame, etc. Plata cu ora.

Cine nu ma inghite sa ma suga....

ma dau cu prosopul prin baie... ........Yo "pot" tu "putzi"

Daca femeia ar fii buna la ceva, si Dumnezeu ar avea una.

Daca barbatu' ar fi bun de ceva, Femeia nu l-ar insela...

fuck me i`m famouse !

Niciun comentariu: