luni, 17 septembrie 2007

Statusuri de dragoste

Alfabetul incepe cu litera "a", numaratoarea cu "1", tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine

Iti doresc sa mergi pe un drum numit VIATA, sa te impiedici de un ciob numit NORAC, sa cazi intr-o prapastie numita FERICIRE, si ca culegi o floare numita IUBIRE!

Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa

Din tot ceea ce-ti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei sti ca inseamna fericirea

Cortina uitarii nu va cadea niciodata peste minunatul decor al prieteniei sincere, chiar daca scena a luat sfarsit

In lume sunt 8 minuni... 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu... aceea esti tu iubirea mea

Daca inima te lasa la mine sa te gandesti trimite-mi macar un msg ca sa vad ca ma iubesti

Daca drumul catre tine ar fi asternut cu foc eu as trece printre flacari si n`as regreta deloc

De-as fi apa n-as mai avea nevoie de lacrimi, de-as fi foc n-as mai avea nevoie de caldura, de-ai fi doar al meu n-as mai avea nevoie de nimic

Niciun comentariu: